استفاده بهینه از 70 کارکتر پیامک در بازاریابی

70-charachter

بسیاری از مدیران اهمیت یک ارتباط کوتاه و دقیق با مشتری را به طور کامل درک نمی‌کنند و به همین دلیل نمی‌توانند یک رابطۀ قوی را با وی حفظ نمایند. شما نیز، صرف نظر از زمینۀ کاری خود، هیچوقت نباید اهمیت یک ارتباط مناسب را دست کم بگیرید. زیرا پیامی که به خوبی منتقل شود به موفقیت تجارت شما منجر می‌گردد. در حالیکه پیامی با متن ضعیف به سقوط برند شما خواهد انجامید. مساله دیگری که باید به آن توجه کرد، تغییراتی است که در سال‌های اخیر شاهد بوده‌ایم. متخصصان بازاریابی بر این باورند که تنها آن مدیرانی که یک برنامه‌ریزی و استراتژی طولانی‌مدت دارند خواهند توانست در بازار رقابتی کنونی پیشرفت کنند. اگر بخواهید در این فضای رقابتی خود را از سایرین متمایز کنید، نیاز است که خلاقیت داشته باشید و کاری را متفاوت از سایرین انجام دهید.

به گزارش آلامتو به نقل از پیام افراز ؛ با توجه به آنچه گفته شد، استفاده از یک ابزار موثر برای تبلیغات اهمیت بسیار زیادی پیدا می‌کند. رسانه‌ای نیاز است که به تجارت‌ها اجازه دهد در عین حال هم دقیق و هم خلاق باشند. پیامک دقیقاً چنین فضائی را در اختیار بازاریابان قرار می‌دهد و وسیلۀ مناسب به منظور حفظ یک رابطۀ طولانی‌مدت با مشتریان است. بگذارید در این مورد بیشتر بحث کنیم که چرا پیامک رسانۀ ایده‌آل برای تجارت شما به حساب می‌آید و محدودیت تعداد کاراکترهای آن در نهایت به نفع شما و مشتری است.

پیامی مختصر و مفید داشته باشید.

هر چقدر که ارتباط شما صریح‌تر باشد تاثیر آن هم بیشتر است. اگر که با کلمات پیچیده با مشتری ارتباط داشته باشید وی متوجه منظور شما نخواهد شد و ممکن است پیام شما را به اشتباه تعبیر کند. جوهر واقعی ارتباط در انتقال معنا است و به همین دلیل، بهتر است کلمات اضافه و بیهوده را حذف نمایید. در بازاریابی پیامکی شما از همان اول به ۷۰ کاراکتر محدود شده‌اید و این محدودیت شما را وادار می‌کند با کمترین کلمات و ساده‌ترین شکل ممکن، پیام خود را منتقل نمائید. بنابراین اغراق نیست اگر بگوئیم که این محدودیت در واقع یکی از دلایل برتری پیامک به عنوان یک ابزار بازاریابی است.

نیاز مشتری را در نظر بگیرید.

قبل از طرح یک برنامه برای بازاریابی اس ام اس می‌بایست نیازهای مشتریان را در نظر بگیرید. به یاد داشته باشید که اگر بازاریابی شما بروی نیازهای مشتریان متمرکز شود، احتمال دریافت یک بازخورد مثبت بیشتر خواهد بود. یک ایدۀ کلی وجود دارد که مردم زمان کافی برای خواندن پیام‌های طولانی را ندارند و این یک دلیل خوب برای مختصر و مفید بودن پیام شما است. بنابراین، یک پیامک ساده و کوتاه همیشه تاثیر بیشتری بروی مشتری خواهد داشت و به همین دلیل است که بازاریابی پیامکی چنین بازدهی بالائی دارد.

برنامه‌های متنوع را پیاده کنید.

بازاریابی پیامکی به هر تجارتی این فرصت را می‌دهد تا برنامه‌های متنوع تبلیغاتی را پیاده کند. هزینۀ یک پیامک تنها چند ریال است و در مقایسه با آن، تمام روش‌های دیگر بازاریابی پر هزینه هستند. تبلیغات پیامکی مقرون به صرفه است و یک راه حل طولانی مدت برای کسب و کارهای کوچک است تا خود را در بین عموم مردم مطرح نمایند.

از سایر رقبای خود متمایز شوید.

بازاریابی پیامکی باعث می‌شود تجارت شما در بین سایر رقبا متمایز شود. با توجه به ذات رقابتی بازار، اگر شما یک ویژگی منحصربفرد برای خود ایجاد نکنید، به چشم مشتریان نخواهید آمد. بازاریابی پیامکی یک راه خوب برای متمایز کردن خود از سایرین است و به شما این فرصت را می‌دهد تا پتانسیل مخفی بازار را فعال کنید.

The post استفاده بهینه از 70 کارکتر پیامک در بازاریابی appeared first on آلامتو.

اشتراک گذاری

درباره نویسنده

امکان نظر دادن بسته شده است.