دانلود نرم افزار CRM رایگان


معیارهای اصلی انتخاب نرم افزار CRM

حال که با انواع CRM رایگان آشنا شدید، پیش از بررسی مزایای دانلود CRM رایگان بهتر است اصلی‌ترین و مهم‌ترین معیارهای انتخاب نرم افزار CRM برای کسب و کارها را نیز بررسی کنیم.

همانطور که در مقالات کاربردی سایت نیز اشاره کردیم، نرم افزار CRM یا سامانه مدیریت مشتریان، یکی از مهم‌ترین ابزارهایی است که تمامی کاربران سازمان به خصوص کارشناسان واحد فروش به صورت روزمره از آن استفاده می‌کنند. این ابزار آنقدر نقش کلیدی در سازمان‌ها دارد که به جرات می‌توان گفت وجود یک CRM مناسب و ایده‌آل در سازمان می‌تواند کیفیت کار و راندمان کاربران را چند برابر کرده و برعکس، وجود یک CRM غیر کاربردی یا غیر استاندارد می‌تواند میزان بهره‌وری شرکت را کاهش بدهد. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم که پیش دانلود و شروع استفاده از یک نرم افزار CRM رایگان، با معیارهای اصلی انتخاب نرم افزار CRM آشنا شوید.

امکانات پیشرفته و حرفه‌ای CRM رایگان ویپینگ

یکی دیگر از مهم‌ترین موضوعاتی که باید در زمان دانلود CRM رایگان مدنظر داشته باشید این است که آیا واقعا آن سامانه می‌تواند حتی به صورت تستی تمامی نیازهای سازمان شما را براورده کند؟ آیا واقعا امکانات نرم افزاری که مدنظر دارید، آنقدر مناسب و حرفه‌ای هست که بتواند فروش شما را تحت تاثیر قرار داده و درآمد خالص سازمان شما را افزایش دهد؟

 فراموش نکنید که شما قرار است در سازمانتان اطلاعات بسیار زیادی را در CRM ثبت کنید. بنابراین بهتر است نیازهای آینده‌ی سازمان خود را نیز در زمان انتخاب CRM در نظر بگیرید. چرا که ممکن است تغییر CRM در آینده کار سخت و پرهزینه‌ای برای شما باشد.

پشتیبانی و خدمات پس از فروش نرم افزار CRM رایگان

یکی دیگر از ضروری‌ترین مسائلی که در مورد انتخاب نرم افزار CRM باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشید، موضوع پشتیبانی و خدمات پس از فروش شرکت ارائه دهنده نرم افزار CRM می‌باشد. به طور کلی سامانه‌های کلیدی سازمان‌ها مانند نرم افزار CRM، سیستم حسابداری، سیستم تلفنی ویپ و … با توجه به میزان اهمیت بالا و کارکرد مداومی که دارند باید دارای پشتیبانی و خدمات پس از فروش با کیفیتی باشند. چرا که وجود وقفه در عملکرد این سیستم‌ها می‌تواند عملکرد کاری کل سازمان را تحت تاثیر قرار دهد.

پایداری و امنیت در نرم افزار CRM رایگان

از جمله مهم‌ترین معیارهایی که در زمان راه اندازی و نصب CRM رایگان یا غیر رایگان باید در نظر داشته باشید، موضوع پایداری و امنیت می‌باشد. همانطور که گفتیم، سیستم مدیریت مشتریان نقش بسیار کلیدی در سازمان دارد و در صورتی که به خاطر عدم پایداری و یا مسائل امنیتی با مشکل مواجه شود، قطعا عملکرد واحد فروش و در نتیجه میزان فروش سازمان شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد.



دانلود نرم افزار CRM رایگان

اشتراک گذاری

درباره نویسنده

یک نظر دهید