بهینه سازی نرخ تبدیل برای موبایل

بهینه سازی نرخ تبدیل

به گزارش آلامتو به نقل از ibazaryabi.com ؛ جرمی اسمیت به تازگی اعلام کرده است که بهینه‌سازی تبدیلات سنتی مرده است چرا؟ از آن‌جایی که دستگاه‌های تلفن همراه به تازگی محور خریدهای آنلاین شده‌اند و بسیاری از مردم بیش از هر چیزی از دستگاه تلفن همراه خود برای خرید و گشت در اینترنت استفاده می‌کنند. اگر از بهینه‌سازی تبدیلات تلفن همراه غفلت کرده‌اید اکنون زمان آن است که با چند واقعیت آشنا شوید و شروع کنید.

بهینه سازی نرخ تبدیل

1. شما نمی‌توانید آن را نادیده بگیرید

کام اسکور گزارش می‌دهد تجارت الکترونیک مبتنی بر موبایل در سال 2014 حدود 47 درصد و تجارت الکترونیک سنتی تنها 10 درصد رشد داشت، این اعداد به چه معناست؟ این‌ها به این معناست که تجارت الکترونیک توسط تلفن همراه از تجارت الکترونیک سنتی پیشی گرفته است. یک سوم از کل فروش‌های آنلاین از طریق دستگاه‌های تلفن همراه انجام می‌گیرد.

2. تنها راه افزایش نرخ تبدیلات تلفن همراه سایت‌های بهینه‌سازی شده برای موبایل می‌باشد

با توجه به گزارش Internet Retailer نرخ تبدیل سایت‌های بهینه‌سازی شده برای گوشی‌های هوشمند بسیار بیشتر از دیگران است و این تعجب‌آور نیست، از آن‌جا که گوگل طرفدار سایت‌های بهینه‌سازی شده برای موبایل است و به آن‌ها در نتایج جستجو رتبه بهتری می‌دهد، بنابراین کاربران این سایت‌ها را بیشتر می‌بینند، بیشتر کلیک می‌کنند و در نتیجه نرخ تبدیل هم در این سایت‌ها بیشتر است.

هنگامی که یک کاربر با یک سایت بهینه‌سازی نشده مواجه می‌شود تجربه بسیار بدی برای او خواهد بود، اما در یک سایت بهینه‌سازی شده به سادگی فرآیند خرید و تبدیل شدن به مشتری صورت خواهد گرفت.

اما سایت بهینه‌سازی شده برای موبایل چیست؟ سایت بهینه‌سازی شده برای موبایل یک سایت ریسپانسیو و پاسخ‌گرا است، به این معنی که CSS این سایت به گونه‌ای نوشته شود که در ابزارهای با اندازه‌های مختلف به درستی نمایش داده شود.

3. کاربران تلفن همراه سخت‌گیر هستند

کاربران موبایل کم تحمل هستند، به طوری‌که گزارش‌های e-commercefacts نشان می‌دهد که اگر سایت شما در تلفن همراه با سرعت کمی بارگذاری شود 43 درصد از کاربران سایت شما را ترک می‌کنند و تلاشی برای بارگذاری مجدد انجام نمی‌دهند و 40 درصد از آن‌ها به سایت رقیب مراجعه می‌کنند.

امروزه کاربران موبایل انتظارات بالایی دارند، سایت شما باید به سرعت بارگذاری شود، حرکت در آن آسان باشد و در کل یک تجربه رضایت‌بخش ارائه کند. فقط در این‌صورت است که برای افزایش نرخ تبدیل آماده می‌شود.

4. کاربران موبایل پر کردن فرم را دوست ندارند

از کاربران خود چه چیزی می‌خواهید؟ هر چیزی که بخواهید نباید از فرم استفاده کنید. به طور کلی کاربران تلفن همراه پر کردن فرم را دوست ندارند. از آن‌جا که کاربران تلفن همراه به دنبال پاسخ سریع به سوالات آسان هستند احتمالا در صورتی که فرم بیش از سه رشته داشته باشد آن را رها خواهند کرد.

5. کاربران موبایل می‌خواهند با شما تماس بگیرند

یک سوم از کاربران تلفن همراه به دنبال اطلاعات تماس از جمله شماره تلفن، آدرس و غیره هستند. 61 درصد از کاربران به دنبال دکمه‌هایی هستند تا کلیک کنند و با شما تماس بگیرند. اگر کسب‌وکاری دارید که به دنبال سرنخ‌های فروش، ترافیک ورودی و یا به طور کلی به دنبال مشتری هستید دکمه کلیک برای تماس به عنوان یک دوست بسیار به شما کمک خواهد کرد.

6. فراخوان به عمل‌های مناسبی را طراحی کنید

فراخوان به عمل‌های موجود در دستگاه تلفن همراه باید متفاوت از کاربران دسکتاپ باشد. به عنوان مثال اگر شما یک مغازه ساندویچی داشته باشید، کاربرای که با دستگاه تلفن همراه خود به سایت شما مراجعه می‌کند احتمالا در حال تلاش برای پیدا کردن محل شما است، اما اگر کاربر با کامپیوتر به سایت شما دسترسی پیدا کرد احتمالا به دنبال منوی غذاهای شما است. بنابراین باید براساس هدف کاربر CTA های مرتبط طراحی کرد.

نتیجه:

یکی از با ارزش‌ترین چیزهایی که به وسیله آن می‌توانید بهینه‌سازی تبدیلات موبایل را بهتر انجام دهید، بررسی داده‌های سایت‌تان است. در عرض چند دقیقه از بررسی و تجزیه و تحلیل رفتاری مشتریان‌تان بینش عظیمی را به دست خواهید آورد. نرخ تبدیل تلفن همراه به سرعت در حال پیشی گرفتن از دسکتاپ است، اما اگر شما به ماندن در گذشته اصرار داشته باشید مطمئنا نرخ درآمد و تبدیل شما پائین خواهد بود.

The post بهینه سازی نرخ تبدیل برای موبایل appeared first on آلامتو.

اشتراک گذاری

درباره نویسنده

امکان نظر دادن بسته شده است.