تاثیر تکنولوژی در میزان فروش چیست؟

تکنولوژی و افزایش فروش

تکنولوژی و افزایش فروش

به گزارش آلامتو به نقل از ibazaryabi.com ؛ برای فروش بیشتر از تکنولوژی‌ها استفاده کنید، این یک روش ساده است که برنامه‌ریزی برای آن در سال 2015 برای کسب‌وکارها ضروری است. شرکت‌های کوچک باید وب‌سایت خود ، مسائل امنیتی و سایر تکنولوژی‌ها را برای کسب‌وکار خود را ارتقا دهند. با در نظر گرفتن این مراحل آن‌ها با آسان‌تر ساختن خرید برای مشتریان از رقبای خود پیشی می‌گیرند.

ارتقا وب‌سایت

حدود پنجاه و چهار درصد از صاحبان کسب‌وکارها در طرح نظرسنجی holiday survey گفته‌اند که آن‌ها در نظر دارند وب‌سایت خود را در سال 2015 ارتقا دهند و فروش را از طریق سایت خود بهبود دهند. این بهبود شامل نمایش اقلام پرفروش، بارگیری سریع عکس‌ها و آسان شدن بازدید از کلیه محصولات برای بازدیدکنندگان است. بازدیدکنندگان باید به راحتی قادر باشند تا در سایت شما حرکت کنند و بدون هیچگونه تاخیری در مورد محصولات شما تحقیق کنند. بلاگ، تصاویر، فیلم‌ها و دیگر چیزهایی که جزئیات را در مورد محصولات و خدمات شما به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهند حضور مشتریان را در سایت شما طولانی خواهند کرد و احتمالا اعتماد مشتری را جلب کرده و فروش شما را نیز افزایش خواهند داد.

بهبود امنیت

چهل‌وهفت درصد از صاحبان کسب‌وکارها در گزارش AT&T گفتند که برای سرمایه‌گذاری در امنیت IT بهتر در کوتاه مدت برنامه‌ریزی کرده‌اند. امنیت برای خریداران آنلاین بسیار مهم است، آن‌ها همواره نگران هستند که یک شرکت چگونه از هویت داده‌های آن‌ها حفاظت می‌کند. به منظور تشویق برای خرید، مسائل امنیتی را به عنوان یک اولویت و تعهد برای خود نشان دهید. با استفاده از هاستینگ امن و مهر امنیت SSL اعتماد مشتریان را جلب کنید.

گوشی‌های تلفن همراه و تبلت های بهتر

چهل‌وچهار درصد از صاحبان کسب‌وکارها استفاده از گوشی‌های تلفن همراه و تبلت‌ها را برای کسب‌وکار کوچک خود در اولویت قرار داده‌اند. گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها امروزه محور و مرکز فروش در کسب‌وکارهای کوچک هستند.

تیم‌های فروش از این ابزار برای بررسی موجودی در جاده‌ها، پیدا کردن سایت‌های تحویل بدون تاخیر و غیره در تمام زمان‌ها استفاده می‌کنند. خرده‌فروشان از گوشی‌های هوشمند بای تکمیل فروش و یا کمک به مشتریان برای پیدا کردن محصولاتی که آن‌ها به دنبالش هستند استفاده می‌کنند. موبایل به تیم فروش شما کمک می‌کند هر جایی که هستند فروش را انجام دهند.

اتصال به اینترنت بهتر

از هر 10 صاحب کسب‌وکار 4 تا از آن‌ها برای ارتقا اتصال به اینترنت برنامه‌ریزی داشته‌اند. با اتصال به اینترنت قابل اعتماد و سریع، تیم شما می‌تواند بدون تاخیر کار کند. دسترسی سریع به سفارشات و اطلاعات موجودی می‌تواند به شما کمک کند تا بهره‌وری را افزایش دهید که این منجر به افزایش رضایت و فروش خواهد شد.

بهبود پشتیبانی فنی

مشکلات مربوط به تکنولوژی باعث خرابی و کاهش توانایی برای خدمت به مشتریان و افزایش فروش خواهد شد. هر مشکلی مانند یک مشکل در Pc تا نقص در وب‌سایت می‌تواند در فروش تاثیر داشته باشد. داشتن منابع تکنولوژی قابل اعتماد می‌تواند به شما کمک کند تا از مشکلات اجتناب کنید. بیش از یک سوم از شرکت‌های کوچک برای تامین امنیت پشتیبانی فنی برای سال آینده برنامه‌ریزی کرده‌اند.

اکنون زمان آن نیست که از راه‌‌های سرد و قدیمی استفاده کنید، اکنون باید از فناوری های جدید و جدیدترین شیوه‌ها استفاده کنید.

The post تاثیر تکنولوژی در میزان فروش چیست؟ appeared first on آلامتو.

اشتراک گذاری

درباره نویسنده

امکان نظر دادن بسته شده است.