تاثیر یک متن خوب در موفقیت بازاریابی پیامکی

متن بازاریابی پیامکی

به گزارش آلامتو به نقل از پیام افراز ؛ بازاریابی از طریق پیامک یک روش موثر برای ارتقای سطح تبلیغات، بالا بردن میزان فروش، افزایش تعداد مشتریان و از همه مهم‌تر حفظ وفاداری آنها نسبت به برند شما است. مزیت پیامک‌های تبلیغاتی این است که تقریبا تمام آنها توسط مخاطبان باز شده و خوانده می‌شوند. بسیاری تحقیقات در زمینۀ تاثیر این روشِ بازاریابی انجام شده است و مشخص شده که ۲۵% از مخاطبان از پیشنهاداتِ مطرح شده در پیامک استفاده می‌کنند. اگر شما هم قصد دارید شانس خود را در این نوع بازاریابی امتحان کنید، اصلا تردید نکرده و بدون هیچ تاخیری کار خود را شروع کنید. اما قبل از ارسال اطمینان حاصل کنید که بهترین محتویات را در پیامک‌های خود ارائه می‌دهید.

بنابراین، پیش از اینکه شروع به ارسال پیامک کنید، این مطلب را کامل مطالعه کنید. نکاتی که در ادامه می‌آید به شما کمک می‌کند متن پیامک خود را به گونه‌ای بنویسید که رضایت مشتریان شما حاصل شده و آنها باز هم از خدمات شما استفاده کنند.

دلیل خوبی برای ارسال پیامک داشته باشید

هیچکس نمی‌خواهد با پیامک‌های تبلیغاتی بیشمار بمباران شود. بنابراین همیشه برای ارسال خود یک دلیل خوب داشته باشید. به این فکر کنید که پیامک شما چه منفعتی برای مشتریان دارد – چرا آنها باید پیامتان را مطالعه کنند و نسبت به آن واکنش نشان دهند؟ بنابراین برای مشخص کردن محتوای پیامک خود زمان بگذارید و یک متن مختصر و مفید برای آن بنویسید. زیرا می‌بایست ظرف چند ثانیه توجه آنها را به پیشنهاد خود جلب کنید.

برای ارتباط یک لحن صمیمانه را برگزینید

اگر پیامک شما یک لحن صمیمانه داشته باشد و مشتری را شخصاً خطاب قرار دهد، باعث یک تاثیر مثبت بروی وی خواهد شد. به این منظور، یک راه ساده این است که در ابتدای پیامک از اسم کوچک مشتری استفاده کنید. هر چند اینکار نیاز به جمع‌آوری اطلاعات شخصی مخاطبان دارد، اما در نهایت با استفاده از این اطلاعات شما می‌توانید پیامک‌های خود را شخصی‌سازی کرده و حتی بر اساس جنسیت، سن یا خصوصیات افراد آنها را ارسال نمائید.

یک فراخوان برای مخاطب داشته باشید

مطمئن شوید که پیامک شما از مشتری می‌خواهد که کاری انجام دهد. چه اینکار برقراری یک تماس تلفنی، بازدید از یک وب‌سایت موبایل یا وصول کپون پیامکی در محل کار شما باشد. داشتن یک فراخوان مشخص و ساده می‌تواند تاثیر چشم‌گیری در بازخورد بازاریابی پیامکی شما داشته باشد.

برای پیشنهاد خود یک مهلت تعیین کنید

برای اینکه مشتری احساس ضرورت بیشتری کرده و سریع‌تر به شما مراجعه نماید، یک مهلت محدود برای پیشنهاد خود بگذارید. به این ترتیب، آنها تشویق به واکنش زودتری نسبت به پیامک شما می‌شوند، زیرا نمی‌خواهند پیشنهاد فوق‌العادۀ شما را از دست بدهند.

دستور زبان متن خود را بررسی نمائید

همیشه قبل از ارسال، یکبار متن پیامک خود را بررسی کنید. املای غلط و اشتباهات دستوری می‌تواند تصویری غیرحرفه‌ای از شرکت شما را بازتاب کرده و در نهایت تاثیر پیامک شما را کاهش دهد.

با به کار بستن این راهکارها به راحتی می‌توانید پیامک‌های با ارزشی را برای مخاطبان خود ارسال نمائید و یک بازاریابی موفق داشته باشید. هر شرکت بزرگ و کوچکی با استفاده از این اصول می‌تواند در این نوع تبلیغات موفقیت کسب کند و درآمد خود را از این طریق افزایش دهد. اگر شما نیز نکات مفیدی در مورد متن یک پیامک تبلیغاتی می‌دانید، آنها را با ما در میان بگذارید.

The post تاثیر یک متن خوب در موفقیت بازاریابی پیامکی appeared first on آلامتو.

اشتراک گذاری

درباره نویسنده

امکان نظر دادن بسته شده است.