تاثیر یک مشوق خوب برای موفقیت بازاریابی پیامکی

Marketing-Magic_Words

به گزارش آلامتو به نقل از پیام افراز ؛ بازاریابی پیامکی تنها در صورتی نتیجۀ مطلوب خواهد داشت که شما یک مشوق خوب (مثلا یک تخفیف) برای مخاطبان خود در نظر بگیرید. زیرا باید در پیامک شما سودی برای مشتریان باشد تا آنها ترغیب به استفاده از خدمات شما شوند و در غیر این صورت به سراغ سایرین خواهند رفت. هر بازاریابی که از طریق پیامک مشتریان را تشویق به انجام کاری کند در رسیدن به هدف خود موفق خواهد بود. شما حتی می‌توانید با استفاده از یک مشوق لیست مشترکان خود را افزایش دهید و در نتیجه سود بیشتری در طولانی‌مدت داشته باشید. در ادامه به بررسی این موضوع می‌پردازیم که چرا تشویق مشتری اهمیت دارد، چگونه باید اینکار را انجام بدهید و چه نوع مشوق‌هائی را می‌توانید بکار گیرید.

استفاده کردن از مشوق در ابتدای پیامک

شما همیشه باید در همان ابتدای پیام خود به مشتریان اطلاع دهید که چه مشوقی برای آنها در نظر گرفته‌اید و به این ترتیب توجه آنها را به ادامۀ پیامک جلب کنید. توجه کنید که یک دلیل لازم است تا مشتری به سراغ محصول شما بیاید، بنابراین باید تلاش کنید با یک مشوق خلاقانه و جذاب او را به سمت خود بکشانید. همچنین خوب است اگر که به بازار هدف خود دقت نمائید و بر اساس آنها تصمیم بگیرید که چه مشوقی را به مشتریان ارائه دهید.

کوپن‌های تخفیف و پیشنهادات متنوع دیگر

به کارگیری کوپن‌های تخفیف پیامکی یکی از رایج‌ترین راه‌های استفاده از پیامک در حال حاضر است. این یک راه ساده اما موثر در بدست آوردن توجه مخاطب است. شما می‌توانید پیشنهادات متنوعی را به مشتریان خود بدهید. مثلا برای خرید عمده به آنها تخفیف بدهید یا اینکه در یک روز خاص قیمت‌های خود را کاهش دهید. این استراتژی می‌تواند توسط تمام کسب و کارهای مختلف به کار گرفته شود و با کمی خلاقیت می‌توانید از این روش به راحتی برای افزایش قابل توجه درآمد خود استفاده کنید.

همچنین بخوانید :  رابطه بین کوپن تخفیف و موفقیت بازاریابی پیامکی شما

به اشتراک گذاشتن پیامک توسط مشتری شما

برای اینکه لیست مشترکان خود را افزایش دهید، می‌بایست از مشتریان فعلی خود بخواهید که پیامک‌های شما را برای دیگران ارسال نمایند. به این ترتیب تعداد مخاطبان شما بسیار بیشتر خواهند شد. اما برای اینکار لازم است که یک مشوق خوب داشته باشید. اگر که یک پیشنهاد عالی داشته باشید به احتمال زیاد خود مشتریان اینکار را برای شما انجام می‌دهند. اما راه‌های دیگری نیز برای اینکار وجود دارد. مثلا اگر یک رستوران داشته بشاید، می‌توانید یک پیامک را به مشتریان خود بفرستید و به آنها اطلاع دهید که اگر روز جمعه با دوستان خود به رستورانتان بیایند، با نشان دادن پیامک شما نوشیدنی‌های رایگان دریافت خواهند کرد.

اهدای پاداش به مشتریان وفادار و با اهمیت

به عنوان مدیر یک تجارت شما باید یاد بگیرید که قدر مشتریان خود را بدانید. زیرا در غیر اینصورت آنها را از دست خواهید داد. بنابراین باید به مشتریانی که به شما وفادار هستند و به صورت مرتب از شرکت شما خرید می‌کنند یک پاداش خوب بدهید. به این منظور می‌توانید از پیامک بهره بگیریدو پیشنهادهای ویژه‌ای را برای آنها ارسال نمائید. البته نوع پیشنهاد یا تخفیف شما بستگی به استراتژی کاری شما دارد. اما در نهایت این باعث شهرت بیشتر نام شما خواهد شد و یک راه خوب برای گسترش لیست مشتریان و در نتیجه ترقی تجارت شما خواهد بود.

نتیجه‌گیری

بازاریابی پیامکی یکی از بهترین ابزار امروزی برای تبلیغات است و مخاطبان را به صورت مستقیم و آنی خطاب قرار می‌دهد. بنابراین اگر شما بتوانید به صورت موثری از آن استفاده نمائید، تجارت شما پیشرفت خواهد کرد و در آینده به قله‌های بلندتری از موفقیت دست خواهید یافت.

The post تاثیر یک مشوق خوب برای موفقیت بازاریابی پیامکی appeared first on آلامتو.

اشتراک گذاری

درباره نویسنده

امکان نظر دادن بسته شده است.