برگزاری دوره های آموزشی مجازی در تابستان


دروه های مجازی میکروتیک

Mikrotik Academy

با سلام خدمت دوستان و بینندگان سایت

بعد از مدتی غیبت دوباره دست پر برگشتیم .

به دلیل درخواست های زیاد دوستان عزیز تصمیم گرفتیم کلاس های مجازی در زمینه شبکه و میکروتیک و … برگزار کنیم

برای مطالعه اطلاعیه به ادامه مطلب مراجعه نمایید

پیشنهاد میکنم در این کلاس ها  شرکت کنید , چون با هزینه کم اطلاعات زیادی می آموزید , همچنین مدرک رزومه دریافت کرده و اینجانب به دنبال گردآوری یک تیم هستم … و در صورت داشتن شرایط در تیم جذب خواهید شد .

موفق باشید

 

بسمه تعالی

اطلاعیه کلاس‌های آموزشی مجازی دوره تابستان

 

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای برگزاری کلاس‌ها در دوره‌ی تابستان با توجه به میزان تقاضاهای قابل توجه از شهرهای مختلف کشور که هر روزه رو به افزایش می‌باشد, تصمیم بر این نهاد قرار گرفت تا سعی شود کلاس‌ها به گونه‌ای برگزار شود که بتوان نیاز درصد بالایی از متقاضیان را مرتفع کرد. بنابراین کلاس‌ها آن طوری برگزار می‌شود که محدودیت زمانی و مکانی وجود نداشته باشد. از این رو کلاس‌ها به روش مجازی انجام خواهد شد تا در دوره‌ی تابستان ( با توجه به اینکه تعداد زیادی از متقاضیان دانشجویان این رشته خواهند بود ) دیگر هیچ شخصی به دلیل عدم توانایی حضور فیزیکی این کلاس‌ها را با وجود علاقه و نیاز از دست ندهد بلکه بتواند با حضور مجازی خود از این کلاس‌ها نهایت استفاده را ببرد.

کلاس‌ها راس ساعت برگزار خواهد شد, ۳ ساعت قبل از شروع کلاس‌ها یک ایمیل به منظور یادآوری برای دانش‌آموزان ارسال خواهد گردید. در صورت از دست دادن کلاس و عدم حضور در زمان مقرر به هر دلیلی کلاس به طور خودکار ضبط می‌شود و این امکان فراهم شده تا هیچ شخصی از کلاس عقب نماند و بتواند جلسه ضبط شده را مشاهده کند.

امکان شرکت در کلاس‌ها به وسیله‌ تبلت و تلفن همراه نیز می‌باشد. شرکت در این دوره‌ها با اینترنت GPRS نیز امکان پذیر است.

مبنای مباحث به گونه‌ای نهاده شده تا همگام با ارائه مهارت‌ها و دانش‌هایی در راستای سیستم‌های لینوکسی و میکروتیک باشد.

در دوره‌های شبکه مباحثی از قبیل : پایه شبکه, آشنایی کامل با تجهیزات شبکه, سیستم عامل لینوکس و نرم افزارهای اکانتینگ ( IBS, Sib, ISPutil ) آشنایی با سیستم‌های ویندوزی و امنیت شبکه و تجهیزات میکروتیک و …… بیان خواهد شد.

در دوره پیشرفته مباحث دوره مقدماتی به صورت پیشرفته تدریس خواهد شد .. همچنین نرم افزار مجازی سازی vmware برای کار های تست و سروری آموزش داده خواهد شد

در دوره‌های سخت افزار و نرم افزار تمرکز اصلی بر روی توانایی پشتیبانی از سیستم‌ها, اسمبل سیستم و تعمیر سخت افزار و آشنایی با سخت افزارهای شبکه ونگهداری سایت های کامپیوتری …….می باشد.

این کلاس‌ها به گونه‌ای پایه‌ریزی شده است تا در پایان دانش آموختگان مباحث کاملا کاربردی در مورد نیاز در بازار کار امروز را آموخته باشند و در پایان دوره افراد واجد شرایط به انتخاب و مطاق صلاح دید مسئولین برگزاری توسط شرکت ارغوان IT برای کار در تیم‌های مورد نظر و ایجاد یک همکاری مستمر جذب می‌شوند.

در پایان دوره به دانش آموختگان مدرک رزومه از شرکت ارغوان IT داده می‌شود که برای ارائه به هر شرکتی به منظور استخدام مورد قبول و معتبر می باشد.

هزینه کلاس‌ها به شرح زیر می‌باشد:

کلاس شبکه     دوره مقدماتی      ۴۰ ساعت        ۱۹۵هزار تومان

دوره پیشرفته                           ۵۰ ساعت        ۲۵۰ هزار تومان

کلاس سخت افزار و نرم افزار     ۵۰ ساعت       ۲۰۰ هزار تومان

کلاس مدیریت ISP – مراکز اینترنت ۲۳ ساعت   ۳۵۰ هزارتومان

 

 

برای ثبت نام مدارک خود را به آدرس زیر ارسال کنید , یا با شماره های ما تماس  بگیرید :

مدارک مورد نیاز :

۱- دو قطعه عکس پشت نویسی شده

۲- فتوکپی پشت روی کارت ملی و شناسنامه

۳ – رزومه فنی

۴ – یک خط در مورد علاقه ( در کدام رشته علاقه دارید )

 

Email : choopani@achoopani.ir

Tel : 521-6185

Mobile : 0939-628-0973

 

همچنین اگر نیاز به کلاس خاصی دارید . برای کلاس های آینده به ما اعلام کنید .

 



آموزش میکروتیک

اشتراک گذاری

درباره نویسنده

یک نظر دهید