خدمات ویپ برای آژانس ‌های مسافرتی


مشاهده سوابق تماس مشتریان در هنگام تماس

هنگامی که مشتری جدیدی با مجموعه تماس برقرار می‌کند ، صفحه‌ای روی دسکتاپ پرسنل (افرادی که گوشی آنان در حال زنگ خوردن است) باز می‌شود تا اطلاعات تماس گیرنده و توضیحات مربوطه را وارد سامانه کنند . زین پس در صورت تماس جدید از آن مشتری، در هنگام تماس، صفحه‌ای روی دسکتاپ اپراتورها باز می‌شود که حاوی اطلاعات وارد شده توسط اپراتورها می‌باشد .

هر زمان که بخواهید می‌توانید از کلیه‌ی این اطلاعات ، خروجی دریافت کنید تا در آرشیو اطلاعات مشتریان سازمان همیشه داشته باشید و یا درصورتی که اطلاعاتی از قبل از مشتریان دارید، این اطلاعات را به سیستم انتقال دهید .

اتصال مرکز تلفن با CRM

در صورتی که سازمان دارای CRM باشد می‌توان مرکز تلفن VOIP را با CRM ارتباط داد تا مواردی که در بالا ذکر شد به شکل خودکار انجام ‌گردد .

قابلیت دسته بندی مشتریان

می‌توان دسته بندی‌های متفاوتی از مشتریان ایجاد کرد تا هر زمان و به هر دلیلی که می‌خواهید بتوانید با گرفتن خروجی از لیست مشتریان مربوطه، آنان را به صورت منظم در اختیار داشته باشید . (مثلا برای ارسال اطلاعات تورهای جدید کیش، به بانک اطلاعاتی از مشتریان تور کیش احتیاج دارید که به این شکل از قبل آماده در اختیار دارید )

همینطور می‌توان امکانی را فراهم کرد که مشتریانی که در گروه‌های خاص قرار دارند، در صورت تماس با آژانس به طور مستقیم به واحد مربوطه متصل شوند .

ایجاد ارتباط بین شعب و کاهش هزینه‌ها

در صورتی که مجموعه‌ای دارای شعب مختلف باشد می‌توان بین این شعب ارتباط تلفنی ایجاد کرد . فرض کنید یک شعبه‌ در تهران و دیگری در شیراز باشد ، شما می‌توانید با گرفتن ۲۰۱ با داخلی واحد تور ترکیه در دفتر تهران، و با گرفتن داخلی ۳۰۱ با داخلی واحد تور ترکیه در دفتر شیراز ارتباط برقرار کنید .

حال فرض کنید مجموعه‌ی شما دارای شعبه‌ای خارج از کشور باشد، در چنین حالتی نیز باز هم امکان برقراری ارتباط بین شعب برای شما محیاست!

نکته‌ی قابل تامل آن است که کلیه‌ی این تماس‌ها به شکل رایگان انجام می شود!



خدمات ویپ برای آژانس ‌های مسافرتی

اشتراک گذاری

درباره نویسنده

یک نظر دهید