خدمات ویپ برای پروژه های ساختمانی


ارتباط منشی تلفنی با شما!

با انتخاب و تعریف این امکان توسط شما، تماس گیرنده می‌تواند علاوه بر پیغام گذاشتن، انتخاب کند که به موبایل شما وصل شود و با شما صحبت کند یا خیر!

این بدان معناست که منشی تلفنی شما می‌گوید “پس از شنیدن صدای بیپ، پیغام بگذارید و یا در صورت تمایل با شماره‌گیری عدد ۱ به موبایل آقا/خانم وصل شوید” و پس از شماره‌گیری عدد مورد نظر تماس به موبایل شخص مورد نظر انتقال یافته و موبایل یا تلفن شما زنگ می‌خورد.

دسترسی به پنل مدیریت سیستم در هر لحظه به صورت امن و طبقه بندی شده

از هر نقطه در دنیا می‌توانید با استفاده از یک مرورگر ساده و اینترنت، با سیستم VOIP خود ارتباط برقرار کنید و امکانات مختلف را بر اساس دسته‌های گوناگون مدیریت نمایید و یا هر لحظه می‌توانید مکالمات منزل یا محل کار خود را رصد کنید. مثلا” رصد کنید که دیروز و امروز، دفتر یا منزل شما چه تماس‌های ورودی و خروجی داشته، یا مکالمات ضبط شده را بشنوید یا دسترسی به پروفایل مخاطبین، دسترسی به این امکان فقط توسط مدیریت امکان‌پذیر می‌باشد.

شماره‌گیری از هر نقطه‌ی دنیا با استفاده از شماره تلفن ثابت محل کار یا منزل

شما می‌توانید از هر نقطه در دنیا و فقط با اتصال به اینترنت، به هرجایی که می‌خواهید تماس بگیرید و روی Caller ID  مقصد ، شماره تلفن ثابت منزل یا محل کار شما نمایش داده خواهد شد.

یعنی شما به وسیله‌ی موبایل خود تماس می‌گیرید اما کالر آیدی مقصد، شماره ثابت منزل یا دفتر کار شما را نشان می‌دهد.

بانک اطلاعاتی هوشمند

هر شماره‌ی ورودی به طور خودکار در بانک اطلاعاتی ذخیره شده و حتی در همان لحظه‌ی پاسخگویی به تماس می‌توانید پروفایلی برای تماس گیرنده تشکیل دهید و اطلاعاتی که می‌خواهید به پروفایل تماس‌گیرنده اضافه کنید و نهایتا” امکان دسته‌بندی مخاطبین در دفترچه تلفن هوشمند مثل دسته بندی اقوام، دوستان و … امکان‌پذیر می‌باشد.

امکان ضبط مکالمات

با تعاریف مربوطه، هر تماسی که نیاز باشد را می‌توان ضبط و ثبت کرد. این تعریف می‌تواند همیشه و برای تمامی تماس‌های ورودی و خروجی برقرار باشد و یا می‌توانید تماس‌هایی از شماره‌های خاص را ضبط کنید.

هشدار خانگی و اتوماسیون اداری

این امکان بدین معناست که زمانی که می‌خواهید همه‌ی افراد خانه دور هم جمع شوند (مثلا” برای صرف شام) با اعلام سراسری و فقط با یک کلیک، از طریق تلفن همراه یا دستگاه VOIP به شکل پیام یا تماس همگی را مطلع کنید.

همچنین برای اطلاع رسانی جلسه واحد مدیریت می‌توان به سادگی همه را از زمان و اطلاعات جلسه مطلع کرد و این امکان، تا حد زیادی کار برنامه های اتوماسیون اداری را نیز انجام می‌دهد.

سیستم پیجینگ (جهت مراکز تجاری)

با استفاده از کابل های شبکه و ایجاد ارتباط میان سیستم VOIP و پیجر ساختمان، شما صاحب اپراتور دیجیتال پیجر هوشمند می‌شوید. پس دیگر نیازی نیست اپراتوری استخدام کنید برای صحبت و اطلاع‌رسانی، چرا که این کار را می‌توانید با برنامه‌ریزی مرتب و دقیق و با کیفیت مطلوب‌تر انجام دهید.



خدمات ویپ برای پروژه های ساختمانی

اشتراک گذاری

درباره نویسنده

یک نظر دهید