خدمات VOIP برای بیمارستان ها ، مراکز درمانی و پزشکان


هدایت تماس‌های ورودی به بخش‌ها

از دیگر خدمات ویپ برای مراکز درمانی تلفن‌گویا است. منشی دیجیتال هوشمند در تمام کسب‌و‌کارها از جمله کلینیک‌ها و مراکز درمانی کاربرد دارد. این سیستم علاوه بر اینکه پس از تماس، پزشک یا مرکز درمانی را معرفی می‌کند، وظیفه هدایت تماس ورودی‌ به بخش‌های مختلف مثل آزمایشگاه، اورژانس، دندانپزشکی و … را نیز به عهده دارد. با داشتن این منشی دیجیتال خستگی‌ناپذیر و ۲۴ ساعته، بیمار کمتر منتظر می‌ماند و ساده‌تر با بخش یا شخص مورد نظر خود مکالمه می‌کند.

تلفن بی‌سیم برای سوپروایزر

سرپرست بخش‌های مختلف در یک مرکزدرمانی به دلیل اینکه معمولا در یک مکان مستقر نیست، برای اینکه همیشه در دسترس باشد باید از یک تلفن بی‌‍سیم که با مرکزتلفن ویپ مرتبط است، استفاده کند. تلفن ویپ دکت یا وای فای از جمله تجهیزاتی هستند که به عنوان خدمات VOIP برای بیمارستان ها مورد استفاده پرسنلی که دائم در حال رفت‌و‌آمد هستند قرار می‌گیرد.

پشتیبانی از ارسال و دریافت فکس نرم‌افزاری

در بخش اداری مراکز درمانی دستگاه فکس یکی از تجهیزات ارتباطی پر استفاده است. در کنار پیاده سازی یک مرکز‌تلفن VOIP می‌توانید یک سیستم فکس نرم‌افزاری داشته باشید. فکس نرم‌افزاری به شما کمک می‌کند تا تمامی روند ارسال و دریافت از طریق مرورگر شما باشد و همچین در مصرف کاغذ صرفه‌جویی شود.

ویزیت، مشاوره پزشکی و برگزاری جلسه از طریق تلفن تصویری

ارتباط تصویری از راه دور برای برگزاری جلسات مدیریتی، مشاوره و ویزیت افراد حاضر در مناطق محروم یا جراحی‌هایی که پزشک به دلیل مسافت زیاد امکان حضور فیزیکی ندارد از دیگر خدمات VOIP برای بیمارستان ها و مراکز درمانی محسوب می‌شود. به طور مثال برای برگزاری یک کنفرانس تصویری کافیست مدیران مرکز درمانی در هر نقطه جغرافیایی یک نرم‌افزار تلفن بر روی موبایل خود نصب کرده و یا به کمک تلفن رومیزی خود به صورت تصویری تماس برقرار کنند.

ارائه راهکارهای هوشمندانه به کمک راه‌اندازی سیستم ویپ برای مراکز درمانی

کلینیک‌ها و بیمارستان‌ها مراکزی هستند که مراجعه کنندگان زیادی دارند و رسیدگی به تعداد زیادی بیمار به صورت سنتی کار دشواری خواهد بود. امروزه با وجود تکنولوژی‌های بسیار زیاد دیگر زمان این نیست که یک کسب‌و‌کار خود را از راهکارهای هوشمند نرم‌افزاری دور کند. مرکزتلفن VOIP یک سیستم تلفن هوشمند است که با توجه به سودمندی‌های گفته شده در این مطلب، فراتر از یک سیستم مدریت تماس برای یک مرکز درمانی خواهد بود. هماطور که گفته شد، خدمات ویپ برای مراکز درمانی به شکلی است که می‌تواند نوع خدمت رسانی شما را بسیار متمایز کند و شما را در مسیر پیشرفت و ارتباط بهتر با بیماران‌تان قرار دهد.



خدمات VOIP برای بیمارستان ها ، مراکز درمانی و پزشکان

اشتراک گذاری

درباره نویسنده

یک نظر دهید