خدمات VOIP برای رستوران های زنجیره ای


ایجاد ارتباط بین شعب و کاهش هزینه‌ها

در صورتی که مجموعه‌ای دارای شعب مختلف باشد می‌توان بین این شعب ارتباط تلفنی ایجاد کرد . فرض کنید یک شعبه‌ در تهران و دیگری در شیراز باشد ، شما می‌توانید با گرفتن داخلی ۲۰۱ با داخلی مدیر شعبه تهران، و با گرفتن داخلی ۳۰۱ با داخلی مدیریت در شعبه شیراز ارتباط برقرار کنید .

حال فرض کنید مجموعه‌ی شما دارای شعبه‌ای خارج از کشور باشد، در چنین حالتی نیز باز هم امکان برقراری ارتباط بین شعب برای شما محیاست!

نکته‌ی قابل تامل آن است که کلیه‌ی این تماس‌ها به شکل کاملا” رایگان انجام می شود!

راهکار نوین کنترل کیفی تلفنی

شما به سادگی می‌توانید در مورد رضایت مشتریان ، به شکل اتوماتیک با آنان تماس برقرار کرده و از آنان در رابطه با موارد مختلف سوالات مربوطه را بپرسید. برای مثال : اگر از کیفیت غذا رضایت دارید عدد ۱ و اگر خیر عدد ۲ را شماره گیری نمایید.

در هر نظرسنجی تعداد سوالات محدودیتی ندارد و در نهایت شما بدون هیچ انرژی انسانی می‌توانید نظرسنجی کامل و جامعی از مشتریان رستوران خود در رابطه با رضایتمندی مشتریان انجام دهید.

سامانه نظرسنجی مشتریان

پس از هر تماس ورودی و ارائه خدمات به مشتریان، هنگامی که اپراتور تلفن را قطع می‌کند، مشتری اتوماتیک به سامانه نظرسنجی وصل می‌شود تا بتواند به کیفیت خدمات دریافتی از آن اپراتور امتیاز دهد . ‌در صورتی که امتیاز داده‌شده ضعیف باشد می‌تواند به پنلی ارتباط داده شود تا دلیل عدم رضایت خود را بیان کند و صدای او ضبط شده و همان لحظه این پیغام ضبط شده و اصل فایل ضبط شده مکالمه برای مدیریت سازمان یا مسئول کنترل کیفیت سازمان ارسال شود .



خدمات VOIP برای رستوران های زنجیره ای

اشتراک گذاری

درباره نویسنده

یک نظر دهید