خدمات VOIP برای شرکت های بازرگانی و هلدینگ ها


ارتباط یکپارچه و رایگان بین شعب

مرکزتلفن ویپ با توجه به اینکه امکان انتقال صدا روی بستر شبکه را دارد، بنابراین می‌تواند تمامی ارتباطات یک مجموعه چند شعبه‌ای را روی بستر شبکه خصوصی یا اینترنت منتقل کند. به عنوان مثال یک شرکت هلدینگ را در نظر بگیرید، شرکت‌های زیر مجموعه برای ارتباط با شرکت مادر و سایر زیر مجموعه‌ها در حالت معمول باید شماره شهری، بین‌شهری یا بین الملل آن‌ها را شماره‌گیری کنند که این موضوع باعث یک هزینه سربار برای این مجموعه خواهد بود. حالا اگر تمام این شرکت‌ها از مرکزتلفن VOIP استفاده نمایند، با یک ارتباط ساده درون شبکه‌ای یا اینترنتی تمامی مکالمات رایگان خواهد شد. در این شرایط فقط کافیست از مبدا شماره داخلی مقصد در هر نقطه جغرافیایی شماره‌گیری شود.

همچنین شرکت‌های بازرگانی نیز ممکن است چندین شعبه، شریک تجاری یا نمایندگانی در کشور یا خارج از کشور داشته باشند که به دلیل مراودات زیاد تماس‌هایی بین آن‌ها رد و بدل خواهد شد. شرکت‌های بازرگانی نیز با استفاده از یک سیستم تلفن هوشمند ویپ می‌توانند ارتباطات تلفنی خود را بهیه و هزینه مکالمات را به حداقل برسانند. برقراری ارتباطات یکپارچه و کاهش هزینه مکالمات یکی از مهم‌ترین خدمات VOIP برای شرکت های بازرگانی و هلدینگ ها محسوب می‌شود.

استفاده از یک شماره تلفن و هدایت تماس به شعبات

راهکار یکپارچه‌سازی ارتباطات تلفنی شرکت‌های بازرگانی و هلدینگ‌ها با استفاده از مرکزتلفن ویپ به ارتباط شعبات ختم نمی‌شود. این نوع کسب‌و‌کارها با استفاده از یک خط تلفن ۳ یا ۴ رقمی می‌توانند سیستم تلفنی را به نحوی پیاده‌سازی کنند که اگر فردی با یک شرکت بازرگانی یا هلدینگ تماس گرفت برای ارتباط با سایر شعب، نمایندگان یا شرکای تجاری با ورود یک عدد بر روی تلفن‌گویا به مقصد مورد نظر متصل شود. با این روش علاوه بر داشتن یک خط تلفن ثابت توسط شعبات، امکان برقراری تماس بکپارچه از طریق یک شماره تلفن واحد نیز وجود خواهد داشت.

ارتباط یکپارچه مرکزتلفن ویپ با CRM

خدمات ویپ برای هلدینگ ها و شرکت های بازرگانی معمولا حول محور ارتباطات یکپارچه می‌چرخد. معمولا شرکت‌های بازرگانی و هلدینگ که از خدمات ویپ استفاده می‌کنند، نرم‌افزارهای دیگری نیز برای برقراری ارتباطات یکپارچه درون سازمانی نیز دارند. یکی از این نرم‌افزارهای پرکاربرد، ‌نرم‌افزار CRM یا مدیریت ارتباط با مشتری است. ارتباط مرکزتلفن ویپ با نرم‌افزار CRM قابلیت‌های زیادی به شما می‌دهد که در نتیجه بهره‌وری شرکت شما را افزایش خواهد داد.

یکی از این ویژگی‌ها، قابلیت پاپ‌آپ تلفنی است. زمانی که یکی از مشتریان شما با مرکزتماس شرکت تماس می‌گیرد، روی کامپیوتر اپراتور پیش از برداشتن گوشی تلفن یک نرم‌افزار به صورت اتوماتیک باز می‌شود و اطلاعات و سابقه فرد تماس‌گیرنده را نشان می‌دهد و اپراتور می‌تواند با آگاهی نسبت به شخص تماس‌گیرنده پاسخ دهد.

سیستم نظرسنجی مکالمات

یکی دیگر از VOIP برای شرکت های بازرگانی و هلدینگ ها که می‌تواند باعث افزایش رضایتمندی مشتریان این کسب‌و‌کارها شود، نرم‌افزار نظرسنجی تلفنی است. سیستم نظرسنجی تلفنی یک ماژول ارزیابی مکالمات پرسنل است که به صورت اتوماتیک پس از مکالمه از فرد تماس‌گیرنده نظرخواهی می‌کند. به طور مثال پس از اتمام مکالمه اپراتور با مشتری، در صورت قطع نکردن تماس از سوی مشتری پیامی جهت ارزیابی کیفیت پاسخگویی برای تماس‌گیرنده پخش خواهد شد.



خدمات VOIP برای شرکت های بازرگانی و هلدینگ ها

اشتراک گذاری

درباره نویسنده

یک نظر دهید