خدمات VOIP برای هتل ها و مراکز اقامتی


خدمات VOIP برای هتل ها و مراکز اقامتی

همانطور که پیش‌تر گفته شد، سیستم تلفن یکی از ملزومات ارتباطی مهم در هر شرکت و کسب‌و‌کار به حساب می‌آید اما هر کسب‌و‌کاری انتظارات خاص خودش را از یک سیستم تلفن هوشمند دارد. برقراری تماس‌های ورودی و خروجی، منشی دیجیتال، انتقال تماس و موارد اینچنینی از ویژگی‌های عمومی یک سیستم تلفن است که هر کسب‌و‌کاری به آن نیاز دارد. اما یک سری نیازها و انتظارات خاص در هر مجموعه‌ای وجود دارد که مختص همان صنف است. مثلا ممکن است یک مرکزدرمانی نیاز به سیستم نوبت‌دهی تلفنی داشته باشد. یک شرکت کاریابی به یک سیستم دریافت رزومه صوتی کارجو نیاز داشته باشد. همچنین هتل‌ها و مراکز اقامتی معمولا به سیستم رزرواسیون، صدور قبض تلفن، سیستم هشدار و درخواست سرویس نیاز خواهند داشت. خدمات VOIP برای هتل ها به همینجا ختم نمی‌شود و سودمندی‌های بسیار هوشندانه‌ای را می‌تواند در اختیار مدیران هتل‌ها و مراکز اقامتی قرار ‌دهد.

سیستم یادآوری تخلیه اتاق

اگر شما از یک نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری یا نرم‌افزار تخصصی هتلداری استفاده کنید، مسوول پذیرش زمان ورود یک میهمان اطلاعات ورود و خروج آن‌ها را در سیستم ثبت خواهد کرد. یکی از مزیت‌‌ها و خدمات VOIP برای هتل‌ها ، قابلیت ارتباط با سایر نرم‌افزارها است که در نهایت بهره‌وری کسب‌و‌کار شما را افزایش می‌دهد. اطلاعات وارد شده در نرم‌افزار هتلداری می‌تواند به صورت اتوماتیک وارد سیستم تلفن VOIP شود و زمان تخلیه اتاق را از طریق بلندگوی تلفن داخلی اتاق یا تماس اتوماتیک به میهمان یادآوری کند.

صدور قبض تلفن با راه‌اندازی سیستم VOIP برای هتل ها

از دیگر خدمات ویپ برای هتل ها و مراکز اقامتی می‌توان به  سیستم صدور قبل تلفن برای مسافران اشاره کرد. در برخی از هتل‌ها امکان برقراری تماس از اتاق میهمان به بیرون، به دلیل سودجویی‌های احتمالی وجود ندارد. این مراکز اقامتی می‌توانند با داشتن یک سیستم صدور قبض تلفن امکان برقراری تماس را برای تمام اتاق‌ها فراهم کنند. زمان خروج مسئول هتل می‌تواند از مکالمات خروجی بگیرد و در قالب یک فاکتور به میهمان ارائه کند.

استفاده از تلفن بیسیم

در هتل‌ها افرادی همیشه دائم در حال رفت‌و‌آمد هستند و دسترسی سایر کارمندان به این افراد از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. تلفن بیسیم دکت یا تلفن بیسیم وای‌فای با ارتباط با مرکزتلفن VOIP می‌تواند یک راهکار مناسب برای در دسترس بودن همیشگی این افراد باشد.

سیستم رزرواسیون به کمک سیستم تلفنی VOIP

اکثر هتل‌ها برای رزرو هوشمند اتاق‌های خود به یک سیستم رزرواسیون نیاز خواهند داشت. با داشتن یک سیستم تلفن ویپ امکان پیاده سازی رزرواسیون تلفنی را خواهید داشت. در واقع اطلاعات اتاق‌های مجموعه وارد سیستم می‌شود و زمانی که فردی با شماره هتل تماس بگیرد برای رزرو به صورت اتوماتیک به تلفن‌گویا هدایت می‌شود و با انتخاب تاریخ اقامت خالی یا پر بودن اتاق اعلام و در صورت تایید رزرو خواهد شد. همچنین اگر برای رزرو اتاق نیاز به پرداخت مبلغ باشد، فرد به سمت درگاه پرداخت هدایت می‌شود. سیستم رزرواسیون تلفنی یکی از مهمترین خدمات ویپ برای هتل ها و مراکز اقامتی محسوب می‌شود.



خدمات VOIP برای هتل ها و مراکز اقامتی

اشتراک گذاری

درباره نویسنده

یک نظر دهید