راهکارها و خدمات ویپ برای کلینیک ها و مراکز زیبایی


بازاریابی از طریق تماسگیر خودکار

سیستم تماسگیر خودکار یک ماژول نرم‌افزاری است که در کنار سیستم تلفن ویپ امکان برقراری تماس‌های برنامه‌ریزی شده در ساعت، تاریخ خاص با انبوهی از شماره‌های تلفن دارد. از طریق این ماژول نرم‌افزاری امکان برنامه‌ریزی بازاریابی از طریق تماس صوتی را خواهید داشت. هم چنین با استفاده از این ماژول به عنوان خدمات ویپ برای کلینیک‌ ها و مراکز زیبایی امکان اعلام تخفیف‌های مدت‌دار به مشتریان قدیمی را نیز خواهید داشت.

ارتباط مشتری با کارشناسان قبلی

یکی از مهم‌ترین مزایای خدمات ویپ برای کلینیک ها‌ و مراکز زیبایی با توجه به نوع ارائه خدمت که به صورت مشاوره‌های تخصصی است، ارتباط هوشمند فرد تماس‌گیرنده با همان مشاور قبلی است. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که با شرکتی تماس بگیرید و با یکی از اپراتورها مکالمه داشته باشید و پس از اتمام مکالمه مجدد تصمیم به تماس بگیرید. اگر نام او را ندانید ارتباط با همان اپراتور دشوار خواهد بود. در مرکزتلفن ویپ این امکان وجود دارد که در مراکز زیبایی این سیستم به گونه‌ای شخصی‌سازی شود که فرد‌ تماس‌گیرنده در تماس بعدی نیز به همان مشاور اول وصل و مکالمه داشته باشد.

پاپ‌آپ تلفنی، یکی از امکانات کاربردی VOIP برای مراکز زیبایی

سیستم پاپ‌آپ تلفنی یکی از ماژول‌های پرکاربرد در همه کسب‌و‌کارها است که از این ماژول نیز می‌توان به عنوان خدمات VOIP برای مراکز زیبایی نام برد. نحوه عملکرد این ماژول به اینصورت است که در لحظه تماس ورودی روی مانیتور مشاور، صفحه‌ای به صورت اتوماتیک باز می‌شود و اطلاعات و سابقه مشتری را نشان می‌دهد. در واقع اگر از پیش اطلاعات مشتری وارد سیستم شده باشد پیش از پاسخگویی، مشاور می‌داند که چه کسی با چه سابقه‌ای پشت خط است. همچنین در صورتی که اولین تماس باشد همان صفحه باز می‌شود تا مشاور بتواند در همان لحظه اطلاعات فرد را وارد سیستم کند.

ارتباط یکپارچه مرکزتلفن ویپ با CRM

نرم‌افزار CRM یا مدیریت ارتباط با مشتری یکی از کلیدی‌ترین نرم‌افزارهایی است که هر کسب‌و‌کار در هر مقیاسی به آن نیاز دارد. زمانی که از خدمات ویپ برای کلینیک ها و مراکز زیبایی در مجموعه خود استفاده می‌کنید، این امکان برای شما وجود دارد تا بتوانید CRM خود را با مرکزتلفن ویپ یکپارچه کنید. یکپارچگی این دو نرم‌افزار در نهایت باعث افزایش کیفیت خدمات در یک مرکز زیبایی خواهد شد.

سیستم نظرسنجی مکالمات

اولین و مهم‌ترین نقطه ارتباط در کلینیک‌ها و مراکز زیبایی، ارتباط با اپراتور یا مشاورین مجموعه است. در این بخش کیفیت پاسخگویی اهمیت بسیار زیادی دارد زیرا این مکالمه قرار است به یک جلسه و ویزیت حضوری منجر شود بنابراین مکالمه بسیار مهمی برای این مجموعه‌ها خواهد بود. اطلاع از کیفیت پاسخگویی مشاورین به شما این امکان را می‌دهد تا ارزیابی مناسبی از تک تک مشاوران داشته باشید و طبق نظر افراد تماس‌گیرنده نواقص را رفع و کیفیت خدمات را افزایش دهید.



راهکارها و خدمات ویپ برای کلینیک ها و مراکز زیبایی

اشتراک گذاری

درباره نویسنده

یک نظر دهید