مشاوره ویپ از متخصصین در زمینه خدمات ویپ


مشاوره VOIP رایگان یا تجاری ؟ مسئله این است!

شرکت‌های خدمات ویپ برای ارائه مشاوره VOIP قوانین متفاوتی دارند. برخی برای ارائه مشاوره عمومی هزینه‌ای دریافت نمی‌کنند اما برای ارائه مشاوره بر اساس نیازسنجی و ارائه طرح پیشنهادی (پروپوزال) هزینه‌ دریافت می‎‌کنند. از طرفی برخی دیگر از شرکت‌های ارائه دهنده این خدمات، حتی به صورت تخصصی و تا مرحله ارائه طرح پیشنهادی بر اساس شرح نیاز نیز هزینه‌ای دریافت نمی‌کنند و خدمات مشاوره VOIP را به صورت کاملا رایگان در اختیار کسب‌و‌کارها قرار می‌دهند.

اینکه دریافت مشاوره رایگان بهتر است یا تجاری، مشخص نیست! زیرا این موضوع صرفا وابسته با قوانین شرکت‌های خدمات و پشتیبانی ویپ محسوب می‌شود. ممکن است یک شرکت تازه کار برای ارائه مشاوره طلب پرداخت هزینه کند و در مقابل یک شرکت با سابقه بدون هزینه به عنوان مشاور در کنار شما باشد. موضوع مهم این ‌است که چگونه یک شرکت خدمات VOIP را به عنوان مشاور انتخاب کنیم؟ اولین و مهم‌ترین قدم، درخواست رزومه و سوابق کاری شرکت ارائه دهنده خدمات است.

میزان تجربه و هزینه‌های مشاوره VOIP

مشاور ویپ باید توانایی ایده‌پردازی، آینده‌نگری و توانایی راهنمایی هر نوع کسب‌وکار را در مسیر پیشرفت از طریق سیستم ارتباط تلفنی داشته باشد. این موضوع مستلزم داشتن تجربه و سابقه کافی در حوزه مشاوره VOIP است. زیرا اگر مشاور دید کافی نسبت به پیشنهادات و موقعیت‌های مختلف کسب‌و‌کارهای گوناگون نداشته باشد، نمی‌تواند در راستای نیازمندی‌های یک شرکت، ایده‌های جدیدی را بازگو کند. بنابراین از میان شرکت‌هایی که تصمیم به دریافت مشاوره دارید، از سابقه و تجربیات آن‌ها مطلع شوید.

دریافت مشاوره برای پیاده‌سازی، استقرار و ارتقا سیستم تلفنی باعث می‌شود بتوانید بهره‌وری سیستم تلفن خود را افزایش دهید. در این میان ممکن است برخی از شرکت‌های ارائه دهنده خدمات و مشاوره VOIP برای ارائه مشاوره تخصصی از شما هزینه‌ای دریافت کنند یا این اطلاعات را به صورت رایگان در اختیارتان قرار دهند. مسلما شرکتی که به صورت رایگان مشاوره VOIP می‌دهد، گزینه مناسب‌تری برای همکاری خواهد بود.

مراحل دریافت مشاوره VOIP از شرکت‌ خدمات و پشتیبانی ویپ

ثبت شرح نیازمندی‌های ارتباطی شرکت

پیش از هر کاری باید با مشورت و همفکری اعضای شرکت خود، نیازمندی‌های تلفنی خود را روی کاغذ بیاورید. آن‌ها را مرتب کنید و به عنوان شرح نیاز در یک برگه پرینت بگیرید. این برگه با عنوان “شرح نیاز” سرنخ خوبی برای ایده‌پردازی و ارائه پیشنهاد از سوی مشاور ویپ خواهد بود. در واقع ساختمان کلی نیازمندی‌های تلفنی شما همین شرح نیاز است که پیش از ارائه به مشاور برای آن اتاق فکری تشکیل داده‌اید.

تحقیق، بررسی و انتخاب شرکت مشاور ویپ

در این مرحله می‌توانید با کمک موتور جست‌و‌جوی گوگل شرکت‌های خدمات و پشتیبانی ویپ را پیدا کنید و پس از بررسی اجمالی و اولیه وبسایتشان، با آن‌ها تماس بگیرید. وبسایت شرکت‌ها معمولا اطلاعات خوبی از عملکرد داخلی شرکت می‌دهد. بنابراین در این مرحله با انتخاب چند شرکت بر اساس اطلاعات وبسایت می‌توانید آن‌ها را در لیست گزینه‌های انتخابی خود قرار دهید.



مشاوره ویپ از متخصصین در زمینه خدمات ویپ

اشتراک گذاری

درباره نویسنده

یک نظر دهید